03.ariketa.Logela

Hau da nire logelak azkenean hartu duen forma, ikus daiteke haurreko logelarekin desberdintaun batzuk dituela baina esentzia antzekoa dela. Lehen maketan egin nuen antolaeta gehiago hotal bateko gena batena zirudien baina oraingoa ikasle batena gehiago dirudi. Komuna txikiagotu dut eta berriro ordenatu dut ikastokiari espazio gehiago emateko, ohea baita ere txikiagotu dut. Lo egiteko zona eta ikasteko zona separatzeko estanteria batzuk erabli ditut bi aldetatik irekiak direnak eta lurretk zapaiera dijoazenak. Armairua ere lurretik zapaierano dijoa eta tamaina handikoa da. Ateak aurreko proiektuan bezala korrederak dira.


                                                          
                                                                     Gelaren planoak:



                                                          Proiektuaren ideograma:


Aulkia egiteko Eimes aulkian inspiratu naiz eta web horri hau eduki dut erreferentzi bezala: http://www.vitra.com/es-es/product/eames-plastic-armchair?subfam.id=107858
baita ere kurbarik gabeko arkitektra batean inspiratu naiz.

Comentarios

Entradas populares